Akupunktur för spädbarn

Igår var det jätte stressad dag där av ingen blogg, lilleman som styr här hemma ☺️ Vi har iaf varit i Stenungsund och testat på akupunktur innan vi åkte ammade jag han var inte helt nöjd så han fick ersättning vid 15 tiden han somnade och vi åkte vid 17.50 fick jag ge han lite mer för att han skulle vara lite full i magen sen somnade han om och vi åkte därifrån, han sov under hela besöket hos Marianne ☺️ när han fick sticken och allt, ända som förändrades var andningen. Vid 20.10 färjan som vi kom med fick han mat igen under färg turen, sen kom jag hem gjorde mat till mig själv och en sjuk Gustav 😔 män när dpm är sjuka, konstigt vad dom blir ynkliga? 😁 dock är han iväg och jobbar fast han är sjuk så, det är ju bra 👏 sen mata jag han vid 21 tiden han sov 21.30 vaknade nu 01.30.. Kan man märks resultat så fort?! Han rapade bra utan mini form och blev mätt och nöjd på detta?! Ska dit imorgon med och tom torsdag förutom helgen då, hoppas på detta nu. Pratat med andra mammor som varit där, när deras barn haft kolik och der har blivit helt andra barn ☺️ Gått från skik i 20 timmar på dygnet ner till 5, oftast brukar hon få bort all kolik. Ttor inte Ture har så hög faktiskt, tror detta kommer hjälpa han gott. Märker redan skillnad nu när jag matar han,  kan det vara så eller inbillar jag mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback