6e mars

Dagen har varit bra, men har haft ett litet klistermärke på mig där av dålig uppdatering. Gick upp vid 10 tiden och käkade matade och myste, sen kom gustavs kusin vid 11.30 för att visa lite vad hon hade gjort ( hon som virkar saker åt mig ) sån himla fin och snäll människa ! Hade bara träffat henne en gång innan, på ett kalas och när hon hejar på mig får jag en kram och ett grattis ( var gravid då ) och bara gör massa fina saker till mig som jag ska ha när jag fotar ☺️👍 kommer bli sååå fint 😍 längtar ! Ture får vara min lilla modell så länge.
 
Kom på vid 15 tiden att det kanske var dags att äta något? Så fick göra lite nudlar, sen var vi och köpte lite färdig mat Gustav körde pizza och jag Thai , kan ju inte äta något annat 😔 färdig mat alltså. Sen har vi bara slappat, kollat tv och film vi håller på att plöja igenom x-man filmerna inte sätt dom så innan, sätt någon när det gått på tv typ men aldrig satt mig in riktigt så dom var bra faktiskt. Över förväntan 👍
 
nu Ammar jag, vad annars? haha, imorgon kommer min bror och hans flickvän och hälsar på ☺️ Så ska vi ev till gustavs mormor sen blir det mys med postkoden och någon film och äntligen en natt i sängen. gustav ska kolla på sina kompisar som spelar på lördag så ska nog be han ta natten imorgon så får jag sova lite längre. Han får ju ersättning på natten, då han inte blir tillräckligt mätt på kvällen. Ja det var väll det, imorgon blir det BVC och en promenad på morgonen om vädret är bra. Måste skaffa mig lite mamma kompisar att hänga med, blir så rastlös och uttråkad av att bara hänga ensam hela dagarna. Mina kompisar har fullt upp så ja hur gör man? några tips? Han är ju lite liten för öppna förskolan och sånt, det är väll annars där man träffar andra mammor. Dom jag visste skulle ha när jag skulle haft är det bara 2 som fått och båda är nog kvar på sjukhus än, en av dom bor långt bort 😔 åhh.. Nä nu ska jag sova lite innan det är dags igen 😛 godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback