5e mars

Kom hem för ett tag sen till min förvåning sov Ture fortfarande, hans farmor hade varit med här inne och matat honom ☺️ Hehe. Hon tycker det är så kul att vara här med honom, är ju första barnbarnet också så att det är nog något speciellt. Men kul att hon vill hjälpa till ❤️ Har världens bästa svärmor måste jag säga, vi är så nära jag och hans familj vilket känns sjukt roligt och kul nu när man har barn. Hade inte haft några problem alls med att lämna honom till dom, vilket jag tror många tjejer kan ha att dom hellre lämnar till sin egen mamma liksom. Men mig spelar det ingen roll om mamma skulle ha honom eller gustavs mamma, hon är lite dom en extra mamma till mig ❤️
 
Nu spände det ordentligt i brösten så jag bestämde mig för att testa min nya pump och pumpa lite som jag tänkte ge Ture i flaskan sen. 
 
 
Detta tog ca 15 min, var jobbigt men ändå smidigt 👍 dock visade den 70 ml här när jag tog ut den pump delen var det bara 30 ml så var lite skillnad från 70 till 30 .. Så den gör så det ser ut att vara 40 ml mer än vad det är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback