4e mars

BVC gick bra han hade gått mer än förväntat ligger nu på 3820 g min stora kille ☺️ Så där fick han 👍 men utslagen han har, trodde hon inte var hormon utslag utan mer exem, så ska smörja det pcg förhoppningsvis blir det bättre. 
 
Här ser ni på kinden, värre på andra. Sen går det bak i nacken och ner på bröstet. Någon som har erfarenhet av det?
 
Var en mamma som la ut kläder i stl 50-56 bortskänkes till pojk så var precis och hämtade dock till min stora förvåning var detta det jag möttes av 
 
 
En säck med kläder, Gud ! Såååå bra, men hade inte förväntat mig så mycket. Orkade knappr bära haha 😛 men har inte så mycket i stl 50 så hoppas att det är mycket av det för stl 56 har jag mest i nu men ja det är ju alltid bra att ha kläder. För det är sjukt va dyrt det är mer sånt smått, som dom växer ut så snabbt ! Tråkigt att lägga flera hundra på en body dom hinner ha 3 gånger typ. Kläderna i 44 hann jag verkligen använda, har lagt undan det nu ☺️ Så nu ska jag lägga han sen gå igenom kläderna 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback