17e mars

Gustavs kusin kom hem förut idag med nya virkade saker 😍
 
 
 
Smygtitt på några av sakerna. Åhh längtar tills jag ska fota ☺️ snart snart !
 
vad har vi med hunnit med idag? Varit hos BVC och vägt Ture och nu är han uppe i 4260 g 56 cm lång 👍 stora killen, idag myate vi även utan blöja för att lufta lite 
 
 
Sen var jag och hämtade lite kläder i stl 50 som jag fick, sååå glad ! Tacksam att folk är så snälla ❤️ Både jag och Ture är så glada, tack Emelie och Oscar ☺️
 
Anledningen till att vi fick stanna på sjukhuset var att han inte fick i sig ordentligt och min mjölk har tagit slut, inte allt men finns inte alla lika mycket därför ska jag amma varannan timma nu, så nu blir de ännu mindre hinna något annat och ska behöva väcka han för att det är mat dags känns så taskig 😔 men jag gör ett försök denna veckan, funkar det inte så tänker jag inte hålla på mer, det ska funka för både mig och han ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback