Ture 5 månader

Gud vad tiden går fort min älskade lilla skrutt ❤️ Redan 5 månader idag, känns overkligt !
 
idag hade vi mamma bebis mys hemma hos Victoria som sagt, jätte mysigt ! Vi bestämde att det får vi göra fler gånger ☺️ Härligt att ha några mammor att hänga med, alla går ju ändå bara hemma liksom. Sen har jag jobbat och umgåtts med pappa, mamma var iväg och Gustav är iväg så passade bra 👍 vi grillade och myste 
 
Till en början var det kanon väder men från ingenstans kom regnet och öste ner, vilken tur att pappa löste det ändå 😁👍
 
imorgon ska vi mysa här, några kompisar kommer ska bli så kul att hänga 💙 så nu måste jag sova så jag hinner städa imorgon hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback