Helgen

I lördags var vi på en av gustavs bästa kompisars bröllop, guuud så vackert det var. Blev såå sugen på att gifta mig själv haha, men det kommer nog inte ske med denna gubben 😏 Gustav vill inte gifta sig, så tråkigt ! Så vi får väll se om jag blir gift någon gång eller inte 😁 hehe ! Allt var sååå bra på bröllopet och Ture skulle följt med var tanken från början men efter att han fick sina andra sprutor i onsdags var det feber och en ledsen kille, stackarn 😔 så han fick vara hos mormor och morfar och sova borta första gången över natten 😁 jag kom hem 04.30 snacka om att ta vara på barnfri tiden, när man väl kan passa på att sova? 😉 nä då är vi ute hela natten ist bra där, haha. Men hade så skoj så det gjorde inget alls 👍 valde ju själv att stanna till tidigast 04, Gustav var hemma vid 02.30 något. 
 
 
 
 
Åhh blir lite kär när jag ser bilderna igen 😍 sååå fina är dom 💏💍🎩👰 
 
söndagen var min första fylla sen helgen efter midsommar förra året ( dagen efter jag hade varit ute visa det + på grav tester 1-2 veckor gravid ) så var nästan 1 år sen nu haha. tiden går så sjukt fort. Men igår var det inte farligt att vara bakfull faktiskt ! Vi hade en helt underbar dag, väckte Gustav vid typ 11 tiden, kände igentligen att jag ville och behövde sova men tänkte nä en sån fin dag kan man inte bara sova bort !? ☀️ Så Putte på Gustav och sa - jag vill åka båt, jag vill åka båt, jag vill åka båt.. tills han vaknade och typ - näää ! Det blåser och är inget fint väder. Men så fel han hade, efter mycket om
och men gick han upp och tog på sig och åkte bort och hämta båten och hämtade mig nedanför oss. Hur skönt är inte det att ha båten 500 typ mest från oss? ☺️👍 sjukt bra !
 
 
 
Så packade ihop oss lite och åkte ut, Rebecca, Alice och deras familj va ute, vi ringde säkert 50 gånger men var telefon svarare med en gång 😮 så leta utan resultat så eftersom ingen kunde köra bil hämta vi Ture hos mina föräldrar ( pappa fick gå till hamnen ) så han åkte sin första båt tur 👍😘 lille plutten är stor nu. Gick hur bra som helst med honom, sen åkte vi och tanka, hämta upp Simon och Malin åkte till klåva och käkade på trubaduren sen glass på check in sen hem för ett dopp i saltars 👏 bästa söndagen på länge avslutades med mys, film och goda saker. Så underbart ☀️💛 
 
idag har hänt mycket, men det tar vi imorgon 😉 godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback