4 juni

Första dagen utan pappa, jaa jo den har varit lång hunnit med mycket idag känns det som. Först sagt hejdå till pappa efter att va sovit hör och häpna 20-06.30 ( fått stoppa i nappen några gånger dock ) men han har inte vaknat helt för det, så super bra. Säga hejdå till pappa, somna om till kl 09 äta och sen promenad med Rebecca och Alice i össss regn, usch! Men sen efter halva vägen blev det rikrigt gött, hem och steja ägg och bacon till frukost, mumms ! sen pilla lite så kom patrik hit, gick på en till promensd sen göra mat, käka och mysa
 
 
❤️
 
Sen åkte vi ner till klåva för att handla lite saker, köpte ett nytt fint fat för mitt presenkort ☺️ Sjukt nöjd ! Vid 20 tiden kom mamma och pappa förbi en stund på kvällen och kollade på Sveriges yngsta mästerkock, dom är ju bara för söta 😍 åhh ! Sen kom Ture i säng väldigt sent för det var mycket roligare att prata med mormor och morfar, även farmor kom in en stund och pratade med han. Så vid 22 tiden somnade han väll heltoch  åt hela 210 ml galet vad min bebis är stor nu. Imorgon blir det mamma barn fika och Mys hos Victoria ☺️ Åhh som jag längtar efter detta ! Ser så fram emot det, så nu får jag sova så det blir morgon någon gång 😴 godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback