2 juni

Ännu en underbar dag har passerat och nu ligger jag helt färdig i sängen och ska snart sova ☺️👍 om jag har tur så sover nog Ture till 05-06 då han brukar få komma till vår säng ( för att underlätta detta napp in puttandet ) hehe så får han mat vid 07-08 när han vaknar. Men imorgon ska vi in till Torslanda på förmiddagen, för att hjälpa gustavs bror med hans katt som är sjuk, lagom kul..
 
idag spenderade vi mesta dels av dagen ute, först tog vi en härlig promenad med Sofie och vilmer 💛 träffade på Victoria och Vincent, hann med en snabbia på BVC och handla lite. Ibland hinner man med galet mycket på en och samma gång, inte sant? Sen gick vi hem för lite mat både för mamma och Ture, sen hängde jag upp en tvätt tog in och ut maskinen och lite sånt små plock ☺️ Som måste hinnas med, rensade bland Tures kläder nu åkte nästan allt i 56 som Nils får ( min systers lille ) så ska passa på att lämna det imorgon. Efter det åkte vi ner till badet och mös en stund mer Rebecka, Patrik och Therese ❤️
 
 
 
Sen blev det hem, fixa lite med foto tider. Bestämma semester och ta hand om bokningar ☺️ Sen promenad med Patrik och Mathias runt lite av Öckerö, mysigt 💙 hälsade på Patriks bror, Rebecca och Alice. Jag skulle hämta mina barnvakter där som dom lånat under tiden dom bar på daftö ☺️ Sen blev det mys ikväll med serie och lite så 21.30 sov Ture helt, nu är det dags flr mamman med, både Ture och Gustav ligger och 😴 i kapp haha. Godnatt

Kommentarer
Anonym säger:

Har du inte hört om rekommendationerna om att man inte ska täcka över vagnar och dylikt?? Livsfarligt är det.

Svar: det var inte helt täckt utan kom in luft så tror inte alls det var någon fara :)
Emma Ludvigsson

2014-08-12 | 13:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback