Navel bekymmer

Alla ni som läser detta och kanske skulle ta illa upp, detta är min personliga åsikt och enbart vad jag tycker. Så ingen behöver ta åt sig av detta.
 
Något jag farat lite för under graviditeten är naveln att den kommer sticka ut. Jag har vanligtvis ( eller fortfarande ) en navel som går in och jag vet inte varför egentligen men tycker inte alla om när naveln går ut. Tycker det ser jätte äckligt ut och onaturligt om jag ska vara helt ärlig, men jag bryr mig inte om det så länge jag slipper se det. Inte så att om någon av mina vänner skulle ha det ( tror ingen har det? ) skulle ogilla den mindre eller nått utan jag tycker bara det är finare med en navel som går in. Som jag sa har jag varit lite rädd angående detta under graviditeten för jag vet att det är näst intill oundvikligt.. Och min har nu börjat ser jag ibland är det nästan ingenting kvar ibland är det lite mer 
 
Såhär ser det ut just nu, haha gillar egentligen inte att se på navlar överhuvudtaget tycker det är ganska fult både in och ut stående. 
 
Är det någon som vet om man kan göra nått? Åt att slippa få den utåt stående eller är det något som bara händer? Tanken slog mig när jag stod i duschen, så tänkte om någon vet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback