Jobbig natt

Har försökt somna sen innan 12, det går inte och jag blir så trött varför kan jag inte bara få sova? Tog mina tabletter mot gravid illamående vid typ 11 tiden ( vissa andvänder dom som sömntabletter läste jag ) så det var för den saken skull inte något med illamåendet. Tog en natten innan och tror den funka faktiskt, Gustav fick också en för som jag skrev innan har både han och jag haft svårt att sova. Inatt somnade han vid 01 någon gång och sover än, skönt för han men mindre skönt för mig för vill inte väcka han när han väl somnat så taskigt kan man ju inte vara och låta honom lida också för att jag inte kan somna.
 
Så har legat och tänkt och tänkt på en massa saker när det plötsligt slog mig att bilderna vi tog i studion idag är fotade i fel format och kommer inte kunna användas. Jag blir så jävla trött på mig själv ibland, just för att jag vet att vissa av bilderna blev så himla bra. Sen att jag ska behöva fråga Patrik igen om han kan ta kort, tyvärr tycker nog inte han att det är speciellt kul och gör väll hellre annat. Men vill ju verkligen ha bilderna och vem ska jag annars fråga? :( hade inte känt såhär om jag kunde tagit bilderna helt själv, men känns som att det va redan så mycket idag med batterier som inte va laddade, tog mycket längre tid än han hade räknat med så ska jag be om detta igen? Hmmm, undra om jag kan Mä det ens, men så tråkigt i alla fall. Fick lite panik när jag kom på det skynsade upp så tyst jag kunde för att inte väckà Gustav och satte in minneskortet för att se om jag kanske ändå hade fel? Men nej, sån tur hade jag inte alla bilder är i ett format där det inte går att göra nått åt dom( har ju tänkt fixa en del med bilderna ) så skit piss tråkigt är detta !
 
Ligger just nu på soffan och arg för bilderna, trött men pigg vilket är himla irriterande, ledsen för jag vill men inte kan sova och att bebis nu är vaken och gör så jag ännu mindre kan somna.. Orkar inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback