Olika Prioriteringar

Idag har jag passat på att sova när Lill killen sovit. Så skönt, Gustav har inte varit mycket till hjälp idag.. Lite irriterande att han var borta hela dagen igår och är för dålig idag för att hjälpa till med nått, skyll dig själv liksom om du väljer att gå ut. Kan jag tycka, så har spenderat dagen i sovrummet med min underbara son medans han legat i soffan och tyckt synd om sig själv eller nått. Jag har varit arg/ledsen/besviken så varit skönt att fått vara själv och bara vara när jag känt så... Tycker han prioriterar fel, men kan inte bestämma vad han ska göra eller tycka. Min prioritering ligger på att vara där för min son ALLTID och prioritera han och hans bästa. Jag vet att Gustav gör det, han vill bara - komma ut och ha lite kul ibland. Vilket han absolut ska, men inte för ofta och man kan ha kul utan att dricka. Är min åsikt och man behöver absolut egen tid både jag och han, men man måste också kunna ta sig tillbaka till verkligheten dagen efter då och vara en bra förälder, kan man inte det tycker jag man ska överväga om man ska göra det..
 
Nog om det, jag orkar inte lägga ner tid eller energi på längre. 
 
 
Mamma kommer alltid finnas där, idag, imorgon och föralltid. Du är värd det bästa och jag ska ge dig allt jag kan, mitt fina barn. Älskar dig såååå mycket !!
 
Har fått egentid med prinsen och sovit massa, vilket vi båda behövde min lilla älskling, är massa tätt i näsan igen. Låter hemskt, han har ätit och sovit bra idag vilket är framsteg men ska som sagt skippa chocklad, mjölkprodukter och lök. Orkar inte mer jobbiga nätter, men såååå svårt att veta vad jag kan äta och inte. Kan ju typ inte äta nått, måste planera väldigt mycket nu. Fett segt, men sååå värt det.
 
Nu blir det lite film i väntan på att vi ska se ettor och nollor som går på SVT någon som sätt? :) om inte kolla första avsnittet på playen sen det andra, kommer klockan 21.00 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback