Mamma 50 år

Tänkte passa på när Ture sover att skriva lite, han borde egentligen vakna och vilja ha mat men när han vaknat till lite och jag lagt han vid bröstet har han bara somnat igen så jag gav upp. Han tyckte bättre om att ligga på pappa, men känns som han när som helst kommer vakna så vågar inte riktigt somna, även om jag egentligen kanske borde passa på. Kan ta 10 eller det kan ta 60 minuter innan han vaknar, man vet aldrig. 
 
idag eller ja nu är klockan efter 12 vilket betyder ny dag, men ja idag har jag firat mamma som fyllt 50 år så har faktiskt varit ute en del. ( nu hörde jag att hsn så smått börjar vakna så får se hur långt jag hinner ) tur att jag inte precis somnade vilket jag nog hade om jag lagt mig. Vart va jag? Jo jag har varit ute, eller ja som jag sa har mamma fyllt 50 år idag så hon hade öppet hus från klockan 14 så åkte dit vid den tiden och duscha ( vi har inte lika mycket varm vatten i vår dusch, sen blir det inte lika varmt heller och jag älskar varmt ) så åkte dit, duscha och hjälpte till lite vid strax innan 16 åkte jag hem för att amma en timma senare tillbaka igen, hämtade min bror och hans tjej vid färjan och åkte hem för att vara med när mamma öppna presenten ifrån oss. Min syster hade kom efter jag hade gått så fick bli så, stannade en stund sen gick jag och handla och tillbaka till mamma igen, med blomma ifrån gustavs föräldrar :)
 
Mamma och Ture, grattis igen bästa mamma, svärmor och mormor. Vi älskar dig sååååå mycket !
 
stannade en stund sen hem, för att amma igen. Det är mest det man gör nu för tiden hehe. natten var hemsk så skulle försöka hålla han vaken idag sa vi., gick väll sådär. För att försöka lite tog vi ett bad och piggna till på med pyjamas och åt lite mer och sen somnade
 
Såhär ser vi ut då hihi
 
Ifrån oss fick mamma en gryta hon ville ha, sen fick hon en liten extra sak ifrån Ture :) som hon ska fylla med bilder och text om henne och morfar ( mormor och morfars bok ) hette den, tyckte det var lite kul :) så ska hon sen ge den tillbaka till Ture som han kan ha och titta i :)
 
igår blev vi utskriva ( glömde skriva ) men gick jätte bra han va 49 cm lång nu och vägde 2815 g så han hase gått upp massa, mammas prins ! Duktig kille, åhh. Så nu blir det BVC ist ovh Gustav har nu tagit sina 10 första pappa dagar, så skönt verkligen. Han har fortfarande inte vaknat men nu somnar jag, natten var hemsk. Hoppas på bättre idag, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback