Ingen sömn

Äntligen sover Ture för en stund, precis när jag skrev detta började han låta ( tror det är i sömnen ) han blev tyst, han är helt slut stackars lilla älsklingen. Han bara har skrikit, fått ätit nästan somnat ont i magen, vakna, tutta mer, skrik, ont i magen, somna till, vakna, skrika. Leta efter tutte när den kommer vill han inte ha utan bara letar och stretar runt, kollar blöja, inget. börjar skrika försöker trösta, rapa, somnar, lägger ner, vaknar, skriker, upp igen, letsr efter tutte försöker med napp, börjar skrika, letar tutte, får den, suger lite somnar lägger upp på bröstet, somnar. Behöver äta själv, lägger ner vaknar. Osv så har natten och dagen sätt ut har inte hunnit sova något typ själv, han har fått lite sömn vilket är huvudsaken men man blir galen när man inte vet vad han vill, gör ont i hjärtat, man blir irriterad för man inte har sovit något och allt är bara bläää !
 
Skulle fotat en gravid mamma idag, som är i min mamma grupp ( den jag skulle gått ) men fanns ingen chans idag. Så får se om det funkar imorgon, hoppas. nu har han somnar in dags för mig att göra detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback