Godmorgon

Godmorgon, har ni sovit gott? Jag har sovit i alla fall, men inte så bra och mycket som jag önskat tyvärr 😔 magen på Ture har fortfarande krånglat och det har varit en del skrikande, men att ligga på mamma nära nära har varit bra ☺️ Så det har funkat ändå, dock sover inte jag lika bra när han sover så. Ändå vsr det lång tid sen han åt nu, 4-5 timmar sen var det nog tror det var vid 02,03 tiden? Och koclan är nästan 07 nu, oj kan det stämma tro 😬 ( Gick in på instagram och den sista bilden jag såg var nu 5 timmar sen dom la upp ) dock år han inte alls mycket då, tror han vaknade av någon annan anledning, men ca 4 timmar på att ha ätit så dåligt och nu ligger han vid bröstet och snarkar.. Hmm, gav han lite tee och bytte bröst så blev det lite liv på han igen 👍 
 
Gustav åkte och jobbade idag vid 06.30 hoppas han fick någorlunda sömn i alla fall, har verkligen försökt att få Ture tyst snabbt och vara så diskret som möjligt. Får höra med han sen om hur han sov inatt, när vi ätit här så ska vi krypa ner igen i sängen tänkte jag. Åhh så skönt, det ska bli ( vi sover ju nu på soffan Ture och jag ) då skötbordet är här ute sen sover Gustav bättre inne där, alltså störs mindre av oss. Nu ska jag betala lite räkningar, hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback