Dagen idag

Har inte varit dåligt idag ( brukar oftast vara då jag skriver ) utan fullt upp, handlat, städat, duschat ( händer ju inte varje dag längre haha ) gjort mat, sovit osv. Men i det stora hela har dagen varit bra, han har haft ont i magen fortfarande och gråter till och från vilket gör så ont i hhjärtat lilla älsklingen.
 
Mammas stora kill kan nu ha stl 50 i stället för 44 som han haft innan. Åhh nu är han stora killen, bodyn är ifrån morbror Fredrik och hans sambo Josefin. Idag är vi färg glada för solen har tittat fram.
 
nu ammar jag samtidigt som jag gör mat, eller ja det är i ugnen och står på spisen ( såsen så står på låg värme ) väntar på att farmen ska börja 🙊☺️ Någon mer som kollar på det? Det är verkligen svårt att hitta på vad man sja äta nät man är så begränsad 😔 man kan aldrig ta något snabbt, utan måste tänka igen allt hela tiden vilket är jobbigt. Men idag blir det god mat, ska visa sen. 

Kommentarer
Sofia (Ellies mamma) säger:

Jag kollar på farmen! När man sitter och matar bebis finns det inte så mkt annat att göra än att se på tv:)

2014-02-27 | 16:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback