Angående natten

Medans Gustav steker hamburgare och Ture sover så tänkte passa på. Han vaknar nog när som helst säkert precis när vi ska käka. 
 
Angående igår så var det värsta natten jag varit med om sen Ture kom som sagt, han skrek och skrek och inget hjälpte. han ville inte ha napp utan bara skrek och ville äta lite i mellan åt men kunde inte komma till ro och somna. Var hemskt att se både jag och Gustav blev helt till oss och visste inte vad vi skulle göra. Jag hackade tänderna och frös och blev helt sån, kände mig sjuk :(
 
( detta skrev jag vid 21-22 tiden ) men Ture vaknade så hann aldrig bli publicerat.
 
Anledningen till att jag inte bloggat mer är inte för att det varit samma utan tvärt om, varit himla vta faktiskt ! Han har varit en snäll bebis ni igen så miniform värkar hjälpa, vi får hålla tummarna för det. Nu somnade han vid bröstet så tänkte lägga han brevid mig, så om han vill ha mer kan han ligga ner och käka och jag halvsova. Men valde att inte blogga mer eller ja ville umgås mer min familj, Ture var vaken till och från utan att liksom vara ledsen han låg och titta och var med lite mer. Sen såg jag och Gustav massa på tvn och sen mös till film, hade fredags mys helt enkelt. Så underbart ! 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Testat "pysventil"? Finns på Apoteket, den pyser ut alla gaser han inte får ut därav magont. Min hade kolik och dessa rädda nästan alla skrik kaos :)

2014-02-22 | 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback