Ammat vs inte ammat

Tänkte visa en liten rolig sak angående amning som jag upptäckte väldigt tydligt idag. 
 
Här ser ju ammat bröst vs icke ammat bröst. Ganska viktigt om bebis äter mucket att man tar en liten stund på varje. Nu har mamma inte ätit något konstigt så nu suga det på ordentligt
 
Ville bara visa, inte sätt det såå tydligt innan. Att det är sån skillnad. Ibland när jag börjar amma kan jag se att ena är lite stötte alltså det som sla tas först. Men absolut inte så här stor skillnad. 
 
Har ju haft mjölkstockning 2 gånger innan och är himla rädd att få det igen, usch vill inte. Lite därför med jag tar en liten stund på varje, vill inte riskera att få det. Fy fan säger jag för det, sååå hemskt och vidrigt. på sjukhuset var det extremt och hemskt fick feber och massa inte för att jag var sjuk utan pga detta, fy va hemskt det var att va så sjukt. Hackade tänderna och var typ förstörd, efter mycket support ifrån min rumS kompis karro så lämnade jag prinsen till personalen på sjukhuset den natten så jag kunde sovs ( han sov nätterna igenom då och fick sond ) och uppmanade dom att komma in om han blev snuttig och ville komma upp men det var annat då haha, då visste han inte bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback