Älskar dig

Åhh min lilla bebis, gick från mardröms natt till både dröm dag och natt. Han måste varit helt slut efter det han också. Slutare amma vid 02 förut och han vaknade igen vid 04.30 la jag honom hos mig 05 ville han ha mat i magen utan massa stretande och skrik ( det gillar mamma ) och nu ligger han och har somnat vid bröstet. Så hoppas vi på att han sover till 7.30-8.30 tiren så mamma får sina timmar också :) men det återstår att se när vi hörs igen ( om nästa amning går lika bra vill säga )
 
Än så länge sover jag gott på mamma nu i alla fall, ( blev lite sjuk när vi bytte position ifrån att bara ligga sovandes vid bröstet till upp, men gick över snabbt ) så får vi se om det håller i sig eller om natten blir som natten innan. Känns inte så, känns som att vi båda två kommer somna såhär gott. 
 
Mitt fina barn, kan inget annat än smälta när jag ser dig. Du är perfekt på alla sätt, det finaste jag vet. Det bästa vi gjort, du är min betydelse i ordet kärlek min skatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback