Jag är tillbaka !

Hej igen, varför jag slutade blogga var av den enkla anledningen att tiden inte fanns till det. Nu har saker och ting fallit på plats lite mer men jag önskar idag att jag hade fortsatt blogga för nu har jag suttit och läst igenom inläggen under graviditeten, så kul att läsa och tänka tillbaka. Blir fascinerad över vissa saker faktiskt, lite lustigt. Men nu har jag bestämt mig för att börja igen, så smått nu men ta tag i det nästa år och börja uppdatera er mer varje dag så som innan, det har jag sagt och haft i tankarna många gånger. Men nu när alla rutiner är på plats så varför inte? Nu vet jag när jag har tid och inte lite mer när lillen sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback