Underbart väder

Åhhh vilket underbart väder, så underbart ☺️👏☀️ 
 
 
just nu sitter jag på färjan påväg in till stan för att bli lite vår fin i håret sen inför Tures dop också ☺️👍 ska bli skönt att få göra något åt det, var ju precis innan jag fick barn som jag gjorde detta mörka och det är väll ungefär 5 månader sen nu. Gud vad tiden går fort, så nu är det dags att bli aningen ljusare för att underlätta med utväxten och det just ☺️ Sen ska jag spara ut luggen nu med, tröttnat på det. Så idag är Ture hemma med pappa, skönt att dom får lite egen tid faktiskt. Det kan både dom och jag behöva, han pratade om att han skulle ta med honom och kolla på fotboll sen, hihi så mysigt ! 💛 mina fina killar, synd bara att man ska till stan och sitta på en salong när det är så himla härligt väder.. Men som sagt vill ju fräscha upp lite inför dopet och sommaren 😊
 
Hoppas att vädret håller i sig så man kan njuta ordentligt imorgon med ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback