Påsk helgen

Godmorgon, under matningen nu har jag lite tid över. Annars har det varit fullt upp med påsk och  allt, har haft det jätte bra faktiskt ! På långfredag var vi hos mina föräldrar allihop mina syskon och mormor samt min systers sambos föräldrar. Sen på påsk var jag hos en kompis för att fira att hon hade fyllt år, hade med mig Ture som var huuuurr snäll som helst. Bara sov och sov, matade två gånger och va där från 15-23 grymt !
 
Fina Oliwia som vi firade, 22 hela år ☺️👍 tidengår fort, hade jätte kul ❤️ Att hänga med kompisar fast man har barn, dom drack ju men jag var nykter så vad är egentligen problemet? Kändes lite dumt att gå runt med han efter jag hade matat för att rapa och alla satt och drack och var lite små fulla haha, kändes som lite fel miljö för en bebis men han bara sov och sov efter så tror han gillar fest 👍
 
Så igår va jag också hos en kompis och gjorde mat, alla var ju eller ja dom flesta var ju bakfulla och tråkiga så köpte mat och sa upp och hoppa så åkte jag och ställde bilen hos mamma och promenerade bort ( Ture var hos mamma en stund därför jag ställde bilen där ) 
 
 
Så skönt ☀️ igår kändes verkligen som sommar och vi var där hela dagen gick vid 16.30 tiden då det var 26 grader i vagnen i skuggan kändes som Ture behövde få sömn och vara inomhus Och han decka ganska snabbt när vi kom in 👍 lilla älsklingen ❤️ ser ut att bli lika fint väder idag, undra vad man ska hitta på då 😁 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback