Mina fina killar 💙

Mina Ă€lskade pojkar 💗 finns inget bĂ€ttre Ă€n er !
 
jag Ă€r sĂ„ otroligt tacksam och glad över det fina jag har i mitt liv, min familj, mitt allt, mitt liv 💞 att se Gustav tillsammans med Ture Ă€r helt otroligt hur han gullar med han, försöker fĂ„ han att skratta, jag blir varm och sĂ„ glad inombords. Mina fina killar 💙 
 
idag har jag och mamma varit i stan och Ture har varit hos sin moster och kusin pĂ„ lite mys, hittade en klĂ€nning till dopet hade tĂ€nkt ha nĂ„got annat men fick bli det Ă€ndĂ„. Sjukt nöjd ! Sen köpt det andra vi behövde till dopet, dukar, servetter och drickor â˜ș SĂ„ nu ska bara maten göras och tĂ„rtorna bakas. Vi blir jĂ€tte mĂ„nga pĂ„ Tures dop, jĂ€tte kul att sĂ„ mĂ„nga vill vara med och dela hans stund med oss. Vi blir ca 80 personer, sjukt 😁 men men man döps bara en gĂ„ng och det vill man dela med nĂ€ra och kĂ€ra tycker jag 🌾 dags att sova, natti

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback