Älskade lilla bebis

Sista behandlingen gjord nu ( förhoppningsvis ) om det inte skulle märkas något mer då vill säga, hoppas hoppas hoppas 🙏 känns verkligen som
att det går mot det bättre nu förhoppningsvis 
 
Min fina prins, att man kan älska någon så mycket? Helt sjukt, blir helt gråtfärdig när jag ser dig 💞 och det gör så ont i mig att se dig ha så ont att du bara gråter och det kommer tårar, att du knappt kan andas för att du skriker och har så ont 😢 mitt hjärta går sönder 💔 åhhh, min bebis, mamma gör allt hon kan för att du ska må bra och slippa ha ont 💛 vill bara pussa och krama dig heeeellla tiden och få bort allt det onda.. kom alltid ihåg att mamma finns där oavsett vad 💙💙💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback