Akupunktur fungerar

Jag ska säga det att när jag började med akupunkturen var jag väldigt skeptiskt och märkte ingen skillnad alls. Innan kunde jag alltid somna honom i vagnen, det var nu ett minne blått och jag kände vara att all lust rann ifrån mig, faan tänkte jag bara för mig själv. Usch jag var så less på allt gråt, alla smärta. Att se han ha såå ont hela tiden, det var hemskt ! Och jobbigt för hela familjen, som blev lidande av sömnlösa nätter som ledde till irritation osv. Men så igår efter sista behandlingen vände det äntligen, på kvällen 🙏 han kunde sova själv, han måste ALLTID ligga på mig och somna nästan annars, men jag kunde lägga honom och han sov själv. Låg och tittade runt tills han somnade in.
 
samma idag, la han vid 10.30 och nu vid 11 så somnade han, av sig själv jag var inte ens i rummet gav han nappen några gånger bara. Annars har jag inte varit mycket i hans rum, vilken befrielse det var både för mig och han. åhhh det funkade det gjorde det verkligen, så jag rekommenderar alla som har problem med sina barn ( kolik ) och kolik innefattar ALLA problem med magen inte som jag trodde att det var kontant gråt.. Att testa akupubktur, att ge det en chans för det funkar verkligen ☺️👍 åhh min bebis ( peppar peppar att det håller i sig nu ) underbart detta !
 
Nöjd bebis som sover själv ist för på mamma som varit det enda som funkat innan. Även på rygg nu, dom gånger vi innan lyckats få han att sova själv så har det mest varit mage !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback