30 september 2013

Godmorgon på er, eller nu är det kanske redan förmiddag för er. Hur mår ni? Själv mår jag jag inte så bra, har feber vilket ledde till att jag fick vara hemma ifrån jobbet idag vilket suger ! Får vara hemma imorgon också, det "bästa" är väl att jag får 80% imorgon av vad jag skulle tjänat, har aldrig haft det så innan då jag gått på timmar. Men nu när jag har månadslön och fast vikariat fram till sista december så får man det när man är hemma. Vilket känns lite bättre iaf än att man missar två hela dagar.

Så vad ska man hitta på idag då? Jo jag tänkte fakriskt att jag skulle ta bort och resna lite bilder ifrån min fotograf sida och lägga till nya. Så att min portfolio blir lite uppdaterad och lite snyggare :) Är jag ändå hemma kan jag ju faktiskt få lite sånna andra jobb saker gjorda tänkte jag. Det känns att hösten är här nu, börjar bli riktigt kallt såg imorse att det var frost på bilarna, brrr ! Ska införskaffa mig uggs tänkte jag. Har haft det innan och dom är ju riktigt sköna men ganska fula, men vad gör väl det. Hade verkligen behövt en SNYGG och framförallt VARM hörst jacka, känns som att skinn jacka är lite för kallt och vinter jacka lite för varmt. Vet ni nån/några bra affärer som säljer till bra pris?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback