6e november

 
Jag är så himla trött att jag hade kunnat somna ståendes tror jag, klockan är bara halv fem på eftermiddagen och det känns som jag ska sova för natten nu. Precis lagt mig i sängen och tänkte titta på fest hos bagge Wahlgren någon som sätt det? Men då måste man ju ha premium såklart åh blir så trött :/ varför ska dom alltid tjäna pengar på allt. Någon som kan låna ut till mig? Borde egentligen få gjort lite jobb men är helt slut, orkar inte. Precis ätit och tagit mig en lång dusch ända tills varmvattnet tog slut tom, haha dock tycker jag inte att det räcker speciellt länge ändå. Man hinner inte göra så mycket, nu rakade jag benen och lite sånt hade tänkte att inte göra det, brukar inte göra det efter sommaren är slut då man knappt visar benen på vintern ( haha kan tyckas vara lat men vafan ) har man kille och ingen man behöver göra sig speciellt snygg inför så tycker jag det är onödigt haha. Sminkar mig tex aldrig om jag inte måste, går gärna i slapp kläder och duschar inte mer än nödvändigt. Alltså håret då, svättas inte speciellt mycket så räcker med typ "raggar dusch" på morgonen så kan man ju sova lite längre också. Sen blir min kropp/hud fruktansvärt torr om jag duschar varje eller varannan dag, märkte jag tydligt när jag låg i mer träningen och duschade varje dag nästan, så sån är jag haha. Nej nu somnar jag snart samtidigt som jag skriver, kanske ska blunda en liten liten stund bara? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback