Teutonia

Nu har jag läst och kollat runt lite här kommer bilder och lite text vet inte om man kan läsa det? Om teutonia i alla fall, färgen är inte den jag ska ha utan detta är bara hur vägen kan se ut med dom olika delarna det jag kollat på är modellen och om man ska ha fyra fasta hjul eller svängbara hjul fram.
 
Detta är samma vagn med olika delar så att säga och detta är som ni kan se då med fyra fasta hjul. Detta är teutonias vagn prestige dock vill jag ha den i svart då.
 
Denna är som ni ser med mindre hjul fram alltså svängarna hjul, detta är en teutonia mistral s denna är ju också i så fall tänk i svart såklart så det jag kollar nu är alltså själva modellen på vagnen och hjulen. Färgen är redan bestämd så lägg ingen vikt på den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback