Stressig morgon

Puuhh, helt slut nu ! Har suttit och försökt beställa julkort i mängder till kunder och det har bara krånglat, jag blir så trött. Men efter mycket om och men fick jag fixat det. Hade en kund som ville betala på faktura då dom gjorde en MASS beställning på julkort 1500 julkort ville dom ha. Vilket var super roligt och kul att dom ville att jag skulle göra detta. Snart kommer hon även och fotar sina barn hos mig, hon har även gjort det tidigare så alltid kul när kunder kommer tillbaka. Det är lite av ett kvitto att man gjort något rätt och bra, då kunderna väljer att återkomma. Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, slappa lite innan jag ska åka över och jobba lite. Har två fotograferingar idag, så ska försöka få jobbat klart med det direkt när jag kommer hem, sen hade jag tänkt sysselsätta mig med att måla om lite saker här hemma. Så jag ska köpa lite vit färg och gå lös medans sambon är borta ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback