Ryggen ta kål på mig

Målade om stolarna ytterligare en gång, skulle nog inte gjort det min rygg dödar mig nu känns det som :( det gör så fruktansvärt ont, kan inte gör nått. Gör ont när jag ligger, står, sitter, allt. Gaahh vet inte vad jag ska bära mig åt, känner mig halvt handikappad faktiskt ! Nu ska stolarna torka 8 timmar till, så ska dom målas en gång till även byrån/skötbordet ska målas igen. Sen är det äntligen klart och fint har velat det så länge och nu blir det äntligen det! Men tråkigt/jobbigt att ryggen ska behöva ta sån skada som jag märker att den gör. är ledig på måndag och ska på gravid vatten gympa, för att testa den tränings metoden. Hoppas det hjälper lite och framförallt är lite avslappning :) någon som varit på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback