Nu då?

Nu har jag sparat ner lite fina gravid bilder som ska skickas iväg i dagarna ( när kunden har tid ) vi bestämde så i stället för att underlätta för både henne och mig. Dock tar det väldigt lång tid att spara ner bilderna dessvärre så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vill som sagt inte väcka den Björn som sover haha. Skämt och sido, nej men han behöver sova men att inte göra nått gör ju mig uttråkad. Hmm, han vaknat säkert snart och min förhoppning är att han ska om han fortfarande vill ut då tycka det är för sent och tycka vi ska se på film eller nått i stället. Klockan är ju ändå snart 21 på vardagarna brukar vi redan ligga i sängen bänkade framför en serie tills vi somnar så, att vara uppe till över 01 hör inte till vanligheten men det har det gjort för oss båda nu.
 
har släck ner hela lägenheten, bara granen som
är tänd och det är helt tyst. Ligger i soffan och kan höra hur Gustav snarkar ifrån sovrummet. Kanske bara ska stänga av tvn som är på där inne och lägga mog brevid och sova? Får se hur jag gör men skriver mer om jag blir rastlöst ikväll eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback