Mycket idag

Har varit fullt upp idag, märkt skillnad ifrån en dag till en annan då man var ledig igår och bloggade hela dagen haha ! Så kan det vara ibland, jobbade ju som sagt längre pass idag vilket verkligen kändes. Började 8 och när jag kom till jobbet var jag så slut och trött så jag gick och la mig en timma ( va ju bara extra ändå, så det var ju annan person där så det var inte så att barnen var själva, dom hade inte räknat med mig ) så sov till klockan 9 på en madrass inne på vilan det var nog tur för det var en jobbig dag idag men vikarier och sådär, blir alltid väldigt rörigt då tyvärr. 
 
jobbade till 16, åkte hem var hemma vid 17 tiden satte i gång och städa ordentligt i lägenheten, pratade med Gustav och han sa att dom kommer hem imorgon eftermiddag/kväll ska bli så skönt ! Sen kom mamma, pappa och Wilma ( min syster dotter ) vid 19.30 tiden med lite mat och så käkade vi och kollade tvn. Hann slänga in en tvätt också så innan mamma och pappa gick var mamma en ängel och hängde upp den åt mig, lat? nej men verkligen det tråkigaste jag vet sen hade jag ont i ryggen så det var väldigt tacksamt ! Wilma ligger nu i sängen och sover, är ju ledig imorgon och Wilma var lite förkyld så sa att jag kunde ha henne. När ändå inte Gustav är hemma så kunde jag behöva lite sällskap, så mysigt. Tiden går så snabbt hon är så stor nu, min prinsessa. hann även med att skicka iväg bilder till kund och betala räkning. Så imorgon ska jag sitta med lite bilder, få iväg det sista grejerna, sortera lite och mysa med min prinsessa och på kvällen kommer äntligen min älskling hem åh vad jag längtar nu. Tror det är bra att få längta ibland, att känna saknad då växer nog kärleken också.
 
jag somnade halvt när jag la Wilma men började kolla på mobilen och så var det kört haha, brukar bli så? kan passa på att visa er byrån när den är helt klar :)
 
 
Är så himla nöjd över resultatet. Vad tycker ni? Visst är jag lite duktig ändå? ;)
 
på torsdag ska jag och mamma kolla på barnvagn varit lite sen med det, såg att på vissa var det 12 veckors leveranstid så dags att göra det nu står mellan teutonia eller brio men vill se 2014 kollektion köra lite och känna på det, svårt att se på bild tycker jag. Tog fram några exempel jag kan visa dock inte tänkt i dessa färger utan kollar mest modellen nu, har tänkt ha svart eller mörk blå !
 
 
hade visst bara sparat dom på ipaden så fick göra så här ist, men ni ser ju ändå bilderna. Vad tycker ni? Eller har ni egna erfarenheten tips eller råd? Dela gärna med er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback