Mycket att göra

Har jobbat mycket, där av väldigt dålig uppdatering. Wilma sov här tisdag till onsdag och så kom Gustav änligen hem, så spenderade kvällen med honom och bara myste. Igår jobbade jag längre, var och kollade på Wilmas lucia tåg på torsdagen, jobbade, kollade barnvagn och sen åkte hem till mormor för att träffa mina "äldre" kusiner och äta och umgås så mysigt och trevligt ! Händer allt för sällan, idag var det jobb och lucia tåg så duktiga alla barnen ! Har lång helg nu lör-tis jobbar onsdag och torsdag sen ledig fredag. Så min sista dag är alltså nästa torsdag, känns konstigt men skönt. Kan bli förlängt januari ut också men får se hur det blir, nu ska jag vila lite skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback