Mini jul

Dags för mini jul hos svärföräldrarna, ska bli riktigt mysigt ! Eftersom att Gustavs brors flickvän kommer ifrån Gävel så ska dom dit och fira jul med henens föräldrar så vi valde att ha en liten mini jul så dom också kunde vara med och träffa oss innan dom åker. Dom skulle gentligen varit med här detta året, men eftersom vi ska vara här nästa jul med bebisen så hade det blivit att vi "missade" varan när det kommer bli vart annat år sen när bebis finns. Hon är dessutom ensambarn och kan ju "bestämma" lite själv, till skillnad ifrån mig då min syster tex är i gränna hos hennes sambos föräldrar vart annat år så vill jag ju vara med dom det året dom är här såklart. Men eftersom att vi bor som vi bor, tror jag tagit upp det tidgare? Så kommer det ju ändå bli att bebis träffar farmor, farfar, mormor och morfar även om det inte är "deras" jul tror jag. Men ska bli skönt att slippa flänga runt så mycket ändå kan jag tycka. Haha, nej nu är det dags att gå in strax kommer dom :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback