Min dag

Gud mår inte alla bra, det var varit en lång dag Idag.. gick upp 05.30 för att åka över till mamma och pappa för att jag skulle köra Wilma till förskolan då mamma började tidigt och min syster skulle iväg på möte. Förskolan öppnade inte förens 07 tydligen så då fick jag ställa upp, åkte över och försökte sova en stund men gick inte att somna om. Frågad Wilma om hon inte hellre ville stanna hemma idag, men fick svaret att " jag vill vara på min förskola " vilket är positivt får man väl säga :) att hon vill dit och trivs. Så åkte vid 07.40 med färjan, åka och lämna henne va inte där förens 08.30 typ sen vidare till mitt jobb där jag började kl 09, sen har det varit fullt upp hela dagen. Kände när jag var hos mamma och pappa att jag började bli förkyld, vilket inte är konstigt då typ alla är det. Både i min närhet och på jobbet, så vi snorar allihop typ. Sen slutade jag vid 14, åkte direkt till sjukgymnasten där jag fick ett "bälte" som ska hjälpa vid ont i ryggen, sen hem kände mig ännu sämre så kröp ner i sängen och kollade tv tills jag somnade. Vaknade vid 18.30 typ så har jag ätit lite och slappat, nu ligger jag i sängen igen och väntar på att Gustav ska bli klar så vi kan se nått. Tagit tabletter så kan hoppas jag somnar snart så man får några timmars sömn idag. 
 
så kul inlägg blev det idag ;) dags att lägga bort mobilen nu känner att huvudet mår inte bra av det. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback