Kvällens plan

Har spenderat lång tid framför datan nu, med att gå igenom massa inlägg. Lägga dom under rätt kategori och lägga in vissa på kategorier som inte hade det osv, gud det tog lite tid. Har kopplat in min gamla hårdisk och sitter och lyssnar på musik som jag lyssnade på förr. Massa svensk hiphop, lyssnar aldrig på det längre typ förutom vissa kvällar då jag kan få för mig det som idag tex. Tänkte jag skulle få gjort lite jobb saker, spara bilder, skicka bilder och gå igenom mina hårdiskar lite. Man behöver alltid rensa bland dom, då man bara lägger in sakerna när man är klar lite huller om buller ibland. Så det tänkte jag sysselätta mig med i några timmar, kul va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback