Kärlek övervinner allt

När jag blev tillsammans med min sambo för lite mer än 4 år sen tog jag det lite med inställningen " jaja vi blir väl tillsammans då " och trodde väl inte riktigt på att det var nått som skulle hålla speciellt länge. Inte för att vara den som är den, men så var det. Jag trivdes jätte bra med att vara singel så kände lite fan ska det komma en kille nu och sabba allt? Men det var inte så utan mitt liv blev så mycket bättre, vi har alla våra upp  och ner i våra förhållanden absolut och det har vari långt ifrån lätt men ändå står vi här idag och jag kunde ärligt talat inte vara lyckligare för tror på orden jag har åvanför vår säng - kärlek övervinner allt. Och så är det nog, är det tillräckligt start så spelar några bråk ingen stötte roll. Det viktiga är att båda mår bra och just nu gör jag det, i livet. Vardagen är bra, jobbet, vänner, familj och framförallt graviditeten. Vilket underlättar extremt mycket, så skönt. 
 
men en sak är lite jobbig och det är att min sambo inte är här just nu, han åkte i torsdag då han skulle renovera en motor på en båt och nu ligger båten utanför Amsterdam och väntar på att få komma i land. Trodde inte det skulle vara så jobbigt att vara ifrån varan, nog får jag gjort en del saker men hatar att sova själv och inte ha nån att prata med, som frågar om dagen osv. Gud va ensamt allt blir, känns nästan som man är det ( singel alltså ) 
 
Saknar så att få pussa på dig min fina prins <3
 
innan så har vi pratat om att han ska ta ett sånt här jobb eller han vill det och jag har sagt okej liksom kör du, men nu vettu katten alltså. Tänker när bebis kommer hur mycket han kommer missa, är det värt det för att tjäna mer. Jag tror man kommer ångra sig och som jag känner nu så kommer jag ju känna sen med att jag är ensam med allt, att det är jag och bebis bara. Det känns inte så kul, så får nog prata in han på andra spår ist. Tror det är absolut bra att vara ifrån varan sådär ibland men i lagom mängd och längd får det vara. Någon som har erfaraenhet av ett sånt förhållande? Kan va intressant och höra era åsikter.
 
pratad med han förut och dom kommer hem tidigast tisdag om allt går som det ska, skönt inte så långt kvar då. Har ju hunnit med en del, ska visa resultatet för er imorgon :) nu har jag lagt en vete kudde på ryggen och sla sätta på en film tills jag somnar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback