Ingen stan idag

Blev inget barnvagns tittande idag, Gustav hann inte med det idag så vi sa att vi för ta det en annan dag i stället för jag tycker det är viktigt att han också är med och tittar. Vi har ju kollat på internet och sådär, men inte alls samma sak när man kollar i vanlig affär och på internet du kan ju inte känna hur den är på samma sätt. Sen så vet jag ungefär vad han tycker, som mig. Så han litar på att jag gör ett bra val typ, men som sagt jag tycker att han ska vara med och se och känna lite på riktigt innan vi beställer någon. Kan ju inte bara utgå ifrån internet, är så himla massa man ska titta och tänka på som man inte alls trodde. Pratade med några andra bekanta som också ska ha barn och min gemförelse blev att det var jobbigare att kolla vagn än Ullared haha bra gemförelse? ;)
 
idag har jag som sagt min sista fotografering innan jul, känns lite konstigt. Varit otroligt mycket nu innan jul, så ska bli skönt med lite riktigt ledighet faktiskt. Skrev precis till dom och sa att det inte blev nått stan för mig så att jag kunde hela dagen om dom hade möjlighet att komma tidigare eller så, så får se när dom kan :) ska kolla lite på olika vagnar nu och läsa och leta fördelar och nackdelar med dom. Får se vad jag kommer fram till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback