Godmorgon

Godmorgon på er
 
Usch mår fortfarande inte bra. Näsan rinner, vaknade inatt av det och fick sätta in papper som om jag blödde näsblod. Det är ju som tur var bara i ena men usch vad jobbigt det är, att ha något som ständigt skapar problem. Kan inte andas normalt, känner ingen lukt, osv. Blää för detta säger jag bara.
 
vaknade nu av att sambon skulle gå till jobbet, jag gjorde som sagt min "sista" dag innan jul igår. Det skulle varit min sista dag helt, men fick förlängt jan samt feb om jag ville men kände att jag har ingen aning om hur det känns i feb så säger jag till jan först så får vi se sen hur det blir. Hade glömt ta mina järntabletterna och en annan tablett jag tar varje kväll det var därför jag gick upp nu, hade tänk sova lite till i all fall tills Gustav kommer hem på frukost vid 09.00 då brukar jag vaknar annars när jag är hemma. Så ska försöka sova lite till, hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback