Gårdagens plan får bli ikväll

Passade på att sätta mig vid datan en stund nu, Gustav sover/vilar lite då han blev så rastlöst och eftersom jag tyckte han kunde vara hemma idag så vill jag inte väcka han. Tycker han varit med sina vänner mycket nu, så ikväll får han vara hemma. Även om det inte är nått vidare sällskap just nu då han sover haha, så är det ändå skönt att han är hemma. Man känner sig inte lika ensam då och jag kan passa på att jobba lite. Blir ju annars att man ALLTID sjuter upp saker och ting, i alla fall jag. Hur är det med er, brukar ni också göra det? Så sitter man i stället i sista stund med allt. Imorgon ska vi ju som sagt till några vänner för att umgås lite, ska bli så kul att umgås med några som är i vår ålder som har barn. Det är en av Gustavs närmsta vänner, men sen han blev pappa har det blivit att dom inte ses lika ofta och sådär, vilket jag tycker är tråkigt. Men imorgon är vi dit bjudna, så grabbarna dricker väl lite öl och tjötar skit kan jag tänka mig medans jag kommer fråga ut mamman om allt som har med bebisar/barn att göra haha. Har dessutom inte träffat deras minsta, så det ska bli kul att äntligen få göra det och umgås på ett annat sätt.

Nä om man ska se till att få lite jobb klart då, eftersom det blev ändrade planer igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback