Fika med kompis

Har varit nere i klåva och fikat tillsammans med Oliwia, så mysigt verkligen ! Satt i 2 timmar och pratade och mumsade, verkligen skönt att bara göra sånt dagar som dessa. Som är gråa och tråkiga, hade tänkt att vi skulle lunchat men Oliwia vaknade så sent men blev en fika i stället. 
 
Uppskattar verkligen den tid jag får tillsammans med mina vänner som jag sagt innan så är det ju inte jätte ofta som det händer. Träffade även två andra vänner i djuraffären, Annie och Louise ! Blev bara snabbt, pratade i telefon under tiden så hann inte prata så mucket tyvärr men alltid kul att ses även om det blev en snabbis bara. 
 
skulle varit ledig imorgon egentligen men blev jobb ändå, fick även förlängt januari ut på jobbet så därför sparar jag en semester dag som jag skulle tagit imorgon egentligen. Vill vara ledig hela jul och nyår så byter dag i stället, skönare ! Wilma va här en sväng idag, min syster kom och lämnade henne och pappa hämtade henne för en 30 min sen. Så blev ingen längre stund, alla är sjuka nu för tiden. Det är väl den tiden nu, folk hostar och snorar, Gustav är också dålig så han jobbade bara halv dag idag. 
 
Nä nu är det dags för den nya Maria wern filmen och krypa ner i sängen. Väldigt trött idag, så blir sängen nu där sambon redan ligger nerbäddad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback