Effektiv

Idag har jag varit himla effektiv känner jag, hunnit massor ! Klockan är inte ens 18 än, vad ska man göra nu då? Jobbade 9-14 sen hem snabbt hämta minneskort och äta lite snabbt sen fota klockan 15-16 hem och ladda in alla bilder på datan, efterbehandla och sortera alla bilder för att skicka iväg till kund klockan 17.45 ( då var 40 min av den tiden, att lägga in bilderna och sen spara ner dom ) Så hon fick sina bilder snabbt idag min kund. Är en kund jag följt under hennes graviditet så himla kul hon kom första gången i vecka 14 nu var bebisen 3 veckor gamal och då har hon fotat mage, mage och barn ( hon hade ett sen innan ) bara barn och sen bara mage i slutet och idag var hon och tog fina bilder på båda barnen och bebis. Så mysigt, hon var så mini liten hallegodisen, snart har jag en egen liten sån att mysa med. Jag längtar såååå mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback