Du gör mig lycklig

Trotts allt så kunde jag inte vara lyckligare än jag är nu, du gör mig lycklig. Ibland kan du göra mig så fruktansvärt ledsen och arg men det känns lite som i pinks låt true love lite ur texten 
 
" There's no one quite like you, you push all my buttons down
I know life would suck without you (whoa oh oh)
At the same time, I wanna hug you
I wanna wrap my hands around your neck
You're an ******* but I love you
And you make me so mad, I ask myself
Why I'm still here, or where could I go
You're the only love I've ever known
But I hate you, I really hate you
So much I think it must be
True love, true love
It must be true love
Nothin' else can break my heart like
True love, true love
It must be true love
No one else can break my heart like you "
 
kort sagt, ibland driver du mig till vansinne och gör mig arg och ledsen men det tillhör i ett förhållande det går upp och ner. Men när du lägger handen på magen och känner vårt barn sparka och man ser hur häftigt du tycker att det är, då får det mig att inse att jag gjort rätt. Att dela mitt liv med är meningen med mitt liv, skulle aldrig vilja byta bort det vi har och kommer ha om några månader. Vårt barn, vår egen bebis mot något annat. 
 
Vi vi kommer bli en familj, vi tre tillsammans kommer vara oslagbara. Kärlek övervinner allt, vilket jag starkt tror på, då vi genomgått mycket under dessa 4 åren tillsammans. Här står vi än idag och det måste ändå betyda nått, man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda men jag lever i nuet och njuter av den tiden vi får tillsammans varje dag. 
 
vill bara att du ska veta att vårt barn kommer vara den finaste gåvan du gett mig, att jag älskar dig över allt annat. du och jag mot världen, idag, imorgon och föralltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback