Statestik

Har ju haft denna bloggen länge nu och bloggat till och från, när jag kunnat / orkar och velat. När jag fick veta att jag väntade barn var det något jag ville börja med, med en gång för att kunna skriva det som händer lägga upp bilder som man sen kan kolla tillbaka på ( kanske gemföra med sen osv ) men eftersom att jag "gick ut" med det gabaka sent ville jag inte börja skriva här innan det. Då jag inte har nån koll på vilka som läser och inte, ser att folk är inne och kikar så det hade varit kul att veta vilka ni är och hur ni hittade hit? Om ni är nya följare eller gamla, skriv  gärna det :)
 
Har inte min blogg för att skaffa massa läsare osv, har länkat två gånger på min facebook nu och kolla vad som hände 
 
Lite kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback