Bästa dagen på länge

Har haft en super bra dag idag verkligen, hunnit med mycket. Städat, umgåtts med pappa och klätt granen, skänkt kläder, sorterat, tvättat och diskat sen spenderade jag eftermiddagen med mina fina vänner och bebis mys sååååå härligt 
 
Jag har ju verkligen känt många gånger att jag varit så ensam och tyckt att det varit tråkigt att mina vänner inte hör av sig på samma sätt som förut bara för jag är gravid. Vilket har gjort mig väldigt ledsen, men dagar som dessa får mig att glömma det helt. Kommer leva på detta länge, så härligt att få umgås, prata om allt och inget skratta och mysa. 
 
min kompis Annie fick ju barn för 6 månader sen så är där ibland och "övar" på henne underbara son Colin som kommer bli min bebis kompis i alla fall när dom är små hihi, då kommer vi umgås massor åh längtar. När man ser den kärleken dom har och får vara med vissa dagar så där jag av längtan när jag kommer hem, tänkt att snart har jag min egen bebis. Som ni ser på bilden är han ju verkligen så söt, dör ! Men inte så konstigt när både mamma och pappa ser så bra ut. Innan jag var gravid tänkte jag mycket på det, gud tänk om jag får en ful bebis osv. Alla säger ju att man inte tycker det om sin egen bebis, vilket är självklart att man inte gör. Men det finns ju söta barn och mindre söta barn och tror nog ändå man kan se det om sitt eget barn alltså, som sagt tänkte mycket på detta innan jag blev gravid men nu har jag inte alls tänkt på det. På det sättet, utan jag är bara sååå nyfiken på hur han/hon kommer se ut, mer än att veta vilket kön. Vill ha bebis nu, nu, nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback