Äntligen ses vi

Imorgon ska jag äntligen få umgås lite med mina vänner, hihi ! Ska bli så kul att träffa alla och umgås och bara mysa, vi ska hem till Oliwia och äta lite pepparkakor och bara umgås. Jag föreslog paketleken först, vet ni vad det är? Alla köper tex 3 paket för en summa av 100:- som man tar med sig, sen spelar man om paketen på tid som bara en person vet ( man sätter typ äggklocka ) så man inte vet exakt. Sen när klockan ringer är spelet slut och dom paketen man har då är dom man får. Man har två tärningar och får ta paket på 1a och 6a, man tar alltså av varan hela tiden. Haha jätte kul, men folk hade inte riktigt råd, så det fick bli umgås bara ist men det är inte så bara, kan man verkligen inte säga ! Jag är jätte glad för att vi ska ses och umgås imorgon, mina fina vänner <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback