Ändrade planer

Det blev lite ändrade planer, smsade en kompis för hade tänkt åka förbi och lämna lite pengar ( som ska samlas ihop inför nyår ) men hon var inte hemma. Misstänkte nästan det, alla brukar ju dricka denna dagen eller inte alla kanske men många :)
 
men det var som om hon läste mina tankar, skrev ju om att det var så tråkigt att folk aldrig frågade om man ville vara med fast inte kunde dricka liksom, men hon frågade så blev jätte glad. Åkte över och umgicks lite, sen följde jag även med ut faktiskt. Här ute där jag bor känner alla, alla typ. Man vet i alla fall vilka dom flesta i ens ålder är, så nu när jag var ute ( har ju inte varit det när jag varit gravid ) var det många som tittade haha. Men hade för en gång skull typ tajt tröja idag så man såg ganska tydligt magen nu vilket jag tycker annars ibland att man knappt gör. Sen har ju inte så många sätt mig i mitt " nya hår " min nya hårfärg så det blev änna två saker folk reagera på. Men det var kul faktiskt, fast alla var väldigt fulla. Vi skulle gått vidare på "efterfest" men där stod polisen och alla gick för ifrån så träffade på sambon också så vi åkte hem. Kanske var lika bra för hans del, han sover redan här brevid och det tog inte många minuter ska jag säga. 
 
 
 
tack för ikväll mina fina vänner, det behövde jag. Få komma ut och träffa folk, få umgås och bara vara. Varför ska folk reagera på att man är ute fast man är gravid? Man kan vara ute, utan att dricka. Det kan vara rent av underhållande att se alla människor, hur dom beter sig osv. Ibland undrar man vad vissa tänker med, eller om dom
tänker överhuvudtaget? Ibland undrar man. Fick jätte många grattis ( har ju som sagt inte varit ute så mycket ) och folk som sa att det var så kul och att jag var fin och sådär. Då blir man glad när det kommer fram folk man knappt känner och säger så, blir så glad. Tack tack tack ! Ni är så härliga och goa som säger såna saker, är lite tillbakadragen när jag är ute så men inget illa menat mot nån blir jätte glad :)
 
Nä nu är det dags att sova, att jag är uppe så här länge händer ju knappt haha. Tack åter igen mina fina för ikväll, jätte kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback