Äckel kyl

Hade tänkt att jag skulle städ, handla, duscha, slå in julklappar, jobba ikapp med bilder osv. Men här sitter jag i soffan och har ingen lust med nått.. Började skriva på detta vid 12 tiden sen dess har jag hunnit med en del. Tänkte jag skulle umgåtts med vänner idag när jag är ledig och det inte blev nått möte hos sjukgymnasten så hörde av mig till några men dom hade redan planer så fick spendera dagen ensam som vanligt. Men från att inte ha orkat göra nått har jag gjort en himla massa, åkte och handlade men tyckte kylen var så äcklig och frysen behövdes frostats av så tömde allt och gjorde rent och fint samt resnade och fyllde på med nytt.
 
kylen innan och allt som var i den
 
Kylen efter städning och handling. Bra med välfylld och ren kyl !
 
 
Byrån/skötbordet blev helt klart, nu har jag precis gjort mat ovh kollat lite serie, ska försöka hinna med att städa också faktiskt damma och dammsuga hela lägenheten, min rygg kommer väl döda mig sen :( men det är sånt som måste göras. Får se hur långt jag kommer idag, hade tänkt försöka få jobbat lite med ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback