8e december 2013

Godmorgon på er, igår bestod ju dagen åt att måla och baka typ och idag blev det till att fortsätta måla. Så störande att det räckte till allt utom 3 lådor för sista målningen så fick åka ner och köpa en helt ny burk med färg. Typiskt, typiskt ! Men bra blir det ju så, får väl vara värt det då. Just nu ser det ut så här
 
Det är 8 timmars tork tid så därför sov jag tills strax innan 10 åker ner och köpte färg ( dom öppnar kl 10 ) hem igen och måla. Skulle gått till. sjukgymnasten idag kl 11 för bassäng träning ( gravid vatten gympa ) men hade fortfarande så ont i ryggen och kände mig inte helt 100 så valde att avboka tiden och försöka gå nästa gång ist :) sen kunde inte tjejen som jag skulle gått med följa med, vilket gjorde mig mindre sugen måste jag säga.
 
men nu har jag fått målat iaf och stolarna är klara, sååå nöjd ! Samt själva byrån/skötbordet väntar bara på att lådorna till ska bli klara också.
 
Här ser nu byrån/ skötbordet innan och efter, så mycket bättre eller hur? just nu använder jag det bara som byrå och kommer ju vara byrå mycket sen med bara när man byter som man behöver fälla ner. Så har man ju massa plats till alla små kläder och sånt, åh va jag längtar nu !!
 
Resultatet av stolarna blev så här, snyggt va? Har målat 4 st men behöver ju inte visa alla haha då dom ser likadana ut :) men är jätte nöjd, har sagt att jag ska göra det länge men aldrig fått tummen ur till att göra det, så det var lite bra att sambon åkte ändå. Blir Winn Winn för alla, han tjänar himla massa pengar och får komma iväg lite vilket han tycker är kul att åka iväg och jobba så och jag fick gjort en massa hemma. Dock lite ensamt om kvällarna kan jag tycka, inte lika kul. Men men, man kan inte få allt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback