30 grader i februari

Blev inget sovande, Gustav vakande och han ville spela mera tv spel så jag kollade klart på min serie på netflix. 30 grader i februari har sätt lite av den innan men aldrig fått sett klart den så såg jag att den fanns med där och passade på så har plöjt igenom nästan alla avsnitt nu. Är på sista avsnittet nu, någon av er som sätt den?
 
 
Om inte är det en serie att se, har dock inte sätt klart den men det jag har sätt har fallit mig i smaken. Så har ni ide torka på serier så kan jag rekommendera denna serien :)
 
Imorgon är det som sagt en del att göra, Mvc och fotografering sen bort på kvällen. Lite annat mot idag, skönt att det händer något också kan jag tycka :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback